Kadra
Kadrę pedagogiczną tworzy zespół młodych, wykształconych i kreatywnych nauczycieli, którzy swoją pracę opierają na doświadczeniu prywatnym i zawodowym. Są to ludzie otwarci na świat, tworzący przyjazną, rodzinną atmosferę, a swoje zaangażowanie wyrażają na wiele sposobów widocznych dla dzieci i ich Rodziców.

Anna Sikora
Właściciel
Z wykształcenia dziennikarka. Ukończyła również studia z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz zarządzanie oświatą.
„Lubię kontakt z ludźmi, pragnę stworzyć miejsce, do którego dzieci chętnie przychodzą, a w przyszłości będą wracały wspomnieniami”.
Prywatnie mama Zosi, Adasia, Antosia oraz Józia.

Ewa Stolarczyk
Dyrektor
Absolwenta Akademii Pedagogiki Specjalnej. Magister pedagogiki specjalnej i edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyła studia podyplomowe o kierunkach informatyka i zarządzanie oświatą. Jest nauczycielem dyplomowanym z 26 letnim stażem pracy. Jest również rzeczoznawcą podręczników i ekspertem ds. awansu zawodowego. Ma kilkuletnie doświadczenie jako dyrektor niepublicznego przedszkola. Autorka wielu publikacji edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz metodycznych dla nauczycieli. „W pracy z dziećmi uważam za najważniejsze rozwijanie ich ciekawości poznawczej i kreatywności”.

Anna Gierzyńska
Wychowawca grupy starszej
Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej o kierunku pedagogika resocjalizacyjna, gdzie uzyskała tytuł magistra pedagogiki resocjalizacyjnej oraz pedagoga specjalnego. Jest również absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, posiada wykształcenie z zakresu pedagogiki przedszkolnej i terapii zaburzeń rozwojowych u dzieci. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w charakterze nauczyciela-wychowawcy. Cechuje ją elastyczność i otwartość, zawsze pogodna i uśmiechnięta. Łatwo nawiązuje relacje, zarówno z dziećmi jak i z rodzicami. Wykazuje się rzetelnością oraz kompetencją w wykonywaniu powierzonych jej zadań. „Najważniejsze dla mnie jest, aby jak najlepiej rozumieć potrzeby dzieci, zapewnić im wszechstronny rozwój emocjonalny i społeczny. Dbać o ich dobre samopoczucie oraz bezpieczeństwo. Chciałabym codziennie widzieć uśmiech i radość na twarzach moich milusińskich”.

Martyna Turek
Wychowawca grupy młodszej
Jest absolwentką studiów magisterskich Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna, specjalizacja: terapia pedagogiczna. Ukończyła także pedagogikę wczesnoszkolną i korekcyjną. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w takich placówkach jak: przedszkola, szkoły podstawowe, poradnie psychologiczno-pedagogiczne. Dodatkowo podczas pisania pracy dyplomowej, pogłębiła swoją wiedzę w zakresie rozwoju poznawczego dzieci w wieku przedszkolnym oraz wspomagania ich rozwoju. Wspólne odkrywanie z dziećmi otaczającego świata dostarcza jej dużo satysfakcji. Stara się ofiarować każdemu wychowankowi jak najwięcej uśmiechu i zrozumienia, zwracać szczególną uwagę na potrzeby i zainteresowania podopiecznych. W wolnym czasie interesuje się muzyką i sportem. Ważne są dla niej również chwile spędzane z rodziną i przyjaciółmi.

Ewa Andruszkiewicz
Instuktor zajęć teatralnych
Jest magistrem sztuki, absolwentką Akademii Teatralnej w Warszawie z 2001 roku, aktorką teatralną i telewizyjną. Zagrała wiele ról teatralnych i epizodów serialowych m.in. w „M jak miłość”, „Lokatorzy”, „Na dobre i na złe”, „Oficer”, „Faceci do wzięcia”, „Przyjaciółki”, "Singielka". Jest instruktorką teatralną, prowadzi zajęcia aktorskie w Warsztatowej Akademii Musicalowej w Warszawie, realizuje swój Projekt Teatr w Przedszkolu w niepublicznych przedszkolach w Warszawie tj. zajęcia teatralno-dramowe z elementami arteterapii. Jest lektorką, m.in. programu terapeutycznego EduSensus Logopedia Young Digital Planet, aktorką dubbingową (bajki i filmy dla dzieci m.in. ”Lego. Przygoda”). Prywatnie jest mamą 6-letniej Poli. Jej hobby to medycyna i psychologia.

Martyna Glanowska
Logopeda
Prowadzi zajęcia logopedyczne. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie specjalności psychopedagogika kreatywności oraz logopedii. Ukończyła również Państwową Szkołę Muzyczną II stopnia im. K. Szymanowskiego, uzyskując tytuł zawodowego muzyka instrumentalisty. Pracuje z dziećmi już od wielu lat, prowadząc indywidualną terapię logopedyczną, różne zajęcia grupowe oraz ucząc gry na fortepianie. Podczas zajęć dopasowuje się do potrzeb i możliwości dzieci.
Jest właścicielem Akademii Edukacyjno- Artystycznej „LogoArt”. Prowadzi indywidualną terapię logopedyczną, logorytmikę, zajęcia umuzykalniające dla dzieci, treningi twórczości, grupowe zabawy logopedyczne, naukę gry na fortepianie.
W czasie wolnym uwielbia robić najróżniejsze gry planszowe i inne zabawki dla dzieci, grać na altówce, śpiewać oraz słuchać muzyki.

Aleksandra Woźniacka
Nauczyciel języka angielskiego
Jest studentką Uniwersyteckiego Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim. Języki obce od zawsze sprawiały jej wielką przyjemność i stały się jej pasją. Poza tym uwielbia spędzać czas z dziećmi. Dlatego też zdecydowała się na pracę jako lektor języka angielskiego. Prywatnie prowadzi aktywny tryb życia, lubi podróże oraz dobrą muzykę.

Katarzyna Suchańska
Psycholog i psychoterapeuta
Studia psychologiczne oraz kurs pedagogiczny ukończyła na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Aktualnie jest w trakcie czteroletniego podyplomowego szkolenia psychoterapeutycznego, atestowanego przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne oraz Sekcję Terapii Rodzin. Swoje dotychczasowe doświadczenia zawodowe w pracy z dziećmi i rodzicami zdobywała współpracując z wieloma placówkami m.in. z Fundacją Dzieci Niczyje w programie „Dobry Rodzic-Dobry Start”, Ośrodkiem dla Ofiar Przemocy w Rodzinie DOM czy Komitetem Ochrony Praw Dziecka. Obecnie pracuje jako psycholog na Oddziale Dziennym Psychiatrycznym dla Dzieci Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii oraz w warszawskiej prywatnej poradni, prowadząc psychoterapię indywidualną dzieci oraz konsultacje z rodzicami. W swojej pracy zwraca szczególną uwagę na indywidualne podejście do dziecka, uwzględniające jego możliwości rozwojowe oraz aktualne potrzeby. Równie ważne jest dla niej podążanie za aktywnością dziecka, towarzyszenie mu w przeżywanych emocjach, dzięki czemu może lepiej zrozumieć świat przeżyć wewnętrznych dziecka i tym samym stymulować jego prawidłowy rozwoju w bezpiecznych warunkach.